tisdag 19 juli 2011

30 Days of Books

Nu ska jag äntligen börja på den här listan :D

Dag 01 – Förra årets bästa bok
Dag 02 – En bok jag läst mer än 3 gånger
Dag 03 – Min favoritserie
Dag 04 – Favoritboken i favoritserien
Dag 05 – En bok som gör mig glad
Dag 06 – En bok som gör mig ledsen
Dag 07 – Den mest underskattade boken
Dag 08 – Den mest överskattade boken
Dag 09 – En bok som du inte trodde att du skulle gilla, men i slutändan älskade
Dag 10 – Favoritbok: klassiker
Dag 11 – En bok du avskyr
Dag 12 – En bok som du brukade tycka om men inte gillar längre
Dag 13 – Din favoritförfattare
Dag 14 – Favoritbok av din favoritförfattare
Dag 15 – Favoritkaraktär: kille
Dag 16 – Favoritkaraktär: tjej
Dag 17 – Favoritcitat från din favoritbok
Dag 18 – En bok du blev besviken på
Dag 19 – Favoritbok som blev film
Dag 20 – Favoritbok: romantisk
Dag 21 – Favoritbok från din barndom
Dag 22 – Favoritbok som du har hemma i bokhyllan
Dag 23 – En bok du inte läst men länge velat läsa
Dag 24 – En bok som du önskar att fler hade läst
Dag 25 – Den karaktär som du känner bäst igen dig i
Dag 26 – En bok som ändrade din åsikt om någonting
Dag 27 – Den mest överraskande twisten eller slutet
Dag 28 – Favorittitel
Dag 29 – En bok som alla hatade utom du
Dag 30 – Din absoluta favoritbok i hela världen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar