lördag 3 september 2016

Sämsta bloggaren

... säger att jag ska blogga, och gör det inte. Jag ber om ursäkt! Jag har haft så hemskt mycket att stå i de senaste dagarna att bloggen fallit mellan stolarna, rejält. Imorgon åker jag iväg för min andra termin i England, så mycket tid har gått åt till planering och packning.

Hur som helst har det iallafall hunnit bli september, och det betyder att det är dags för en ny Månadens favorit. Det blir Tove Janssons Pappan och havet, en helt fantastisk bok.

Augusti, då? Mja, augusti har varit en riktigt dålig läsmånad, med bara två utlästa böcker och bara tretton inlägg här på hela månaden. Men jag skyller på att det hänt mycket i mitt liv - ibland får internet sitta i baksätet ett tag trots allt. Hur har er augustimånad varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar