onsdag 31 augusti 2016

Livet kom visst emellan

Det blev visst en rätt lång oplanerad paus här på bloggen. Det var inte riktigt meningen, men livet kom liksom emellan lite. Dels har jag varit bortrest utan min dator, och dessutom väldigt upptagen med att planera inför min nästa termin i England. På söndag åker jag tillbaka! Jag hoppas iallafall att alla mina läsare har haft det bra.

Dessutom har jag inte varit helt inaktiv - faktiskt så har jag läst ut Störst av allt av Malin Persson Giolito som det kommer en recension av imorgon. Vad har ni läst sista tiden?


4 kommentarer:

  1. Hej igen Amanda! Har precis börjat på Emil Jensens Om du inte står för något faller du för allt. (Ganska ovanligt av mig att läsa en nyutgiven bok.) Önskar dig en trevlig och lärorik tid i England!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, såg honom live på Malmöfestivalen tidigare i augusti. Vad roligt! Hoppas den är bra :)

      Radera
  2. "Kosackerna" av Tolstoj. Någon måste ju läsa alla klassiker;)

    SvaraRadera