onsdag 17 augusti 2016

Svacka

Just nu läser jag Josefine Sundströms Boel och Oscar, men för att vara helt ärlig har jag inte kommit in i den ordentligt och känner ingen vidare läslust. Det beror nog mindre på boken och mer på mig; just nu har jag ganska mycket på gång. Förutom att jag försöker hinna med att träffa så mycket vänner jag kan innan sommaren är över, så håller jag också på mycket med förberedelserna inför nästa termin i England. Snart åker jag, och det är mycket kring både skola och boende som måste fixas.

Tyvärr går det ut lite över bloggen, men jag hoppas att den snart kommer på benen igen. Kanske får jag byta bok och se om det hjälper läslusten! Jag funderar också på om det inte vore lite smart att börja läsa en av romanerna till litteraturvetenskapen redan nu, men riktigt så ambitiös vet jag inte riktigt om jag är...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar