onsdag 2 november 2016

Safran Foers nya - signerad!

Uppmärksamma Stjärtmes såg i mitt förra inlägg att jag skaffat mig Jonathan Safran Foers senatse - Here I Am. Det var dagen efter min födelsedag i förra veckan som jag fick syn på den på Waterstones och fick lite av en hjärtattack eftersom den var - just det - signerad! Jag nappade åt mig den och gick i valet och kvalet en stund - det är en tjock bok som jag nästan inte har möjlighet att ta med mig tillbaka till Sverige, och ett stort impulsköp för nästan 20 pund. Men så gick tankarna till hur fantastiskt bra Foers Extremely Loud & Incredibly Close är, och jag kunde inte låta bli. Och kolla på den konstiga signaturen!


1 kommentar:

  1. Wow! Jag har också den oläst i hyllan men hjälp vad stor den är! dock tror jag den är väldigt bra när man sen läser den :D

    SvaraRadera