tisdag 1 december 2015

Hej december och julkalender!

Kolla, det blev visst december i år med. Månadens favorit till höger är en av de vintrigaste, kallaste och bästa böcker jag vet; Expeditionen: min kärlekshistoria av Bea Uusma.

Hur såg november ut då? Jag fick läst fyra böcker, vilket är mindre än jag brukar men ändå helt okej, särskilt med tanke på hur mycket jag har haft att stå i vad gäller skolarbete. I december siktar jag framför allt in mig på en del hyllvärmare eftersom jag ska flytta ut ur mitt kollektiv i slutet av månaden, och jag skulle vilja ha läst ut så många av mina böcker så som möjligt. Men först ska HAte List läsas ut.

I och med att det är första december idag kör vi igång med julkalendern också! Första luckan kommer lite senare idag. Hur var er läsmånad november?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar