lördag 26 april 2014

Om att hitta recensioner

Jag har inte kunnat undgå att märka att recensionsarkivet som jag anstränger mig för att upprätthålla blir besökt väldigt lite. Därför har jag nu delat upp arkivet i fyra olika kategorier; Vuxenromaner, Klassiker, Tonåringar/unga vuxna och Barn/ungdom. Du kan se länkarna i spalten till höger! Och no worries, det kompletta recensionsarkivet finns kvar under Alla recensioner.

Egentligen avskyr jag att försöka kategorisera böcker efter åldersgrupper - ni kommer märka att jag nästan aldrig gör det i mina recensioner. Men jag förstår att det kan vara till hjälp om man letar efter något specifikt, och ser du något som du tycker ska ligga i någon av kategorierna, hör av dig!

För att hitta recensioner och inlägg på olika teman kan man klicka på etiketterna som finns längre ned i spalten på höger sida. Där finns kategorier som skräck, humor, eller sanna historier. Dessutom går det att söka på hela bloggen med hjälp av sökrutan längst upp till vänster.

Jag hoppas att uppdateringen kommer hjälpa dig att hitta vad du letar efter - och om du inte gör det, skicka en kommentar så hjälper jag till! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar