måndag 13 juni 2016

Pengarna flyger iväg

Och så beställde jag inte en, inte två, inte tre utan fyra nya böcker igår:

Americanah av Chimamanda Ngozi Adichie, som jag velat läsa ända sen jag blev golvad av hennes En halv gul sol.
Den som finner av Stephen King, som är andra delen i Bill Hodges-trilogin. Och gud, jag kan verkligen behöva lite King nu efter en hel termins plugg.
The Handmaid's Tale av Margaret Atwood, för att jag verkligen måste skärpa mig och äntligen, äntligen läsa något av henne.
Återstoden av dagen av Kazuo Ishiguro, som jag velat läsa i evigheter och som kom med nytt snyggt omslag i våras. Vem kan då låta bli?

Om jag bara kan bli klar med sista hemtentan också...

2 kommentarer:

  1. Jag beställde också två idag, trots book haulen jag nyss gjorde. Ska gå och skämmas under en sten!

    SvaraRadera