tisdag 28 oktober 2014

Och så var det det där med att jobba på ett bibliotek

Så här såg min ryggsäck ut på väg hem från jobbet. Inte helt planerat som vanligt, men böckerna i fråga är iallafall ett helt gäng med ungdomsböcker; Per Nilssons Ett annat sätt att vara ung, och Kaninhjärta, Fågelbarn och Rävsång, alla av Christin Ljungqvist. Och så klart Elefanten som gick upp i rök av Haruki Murakami, som ska vara utläst till cirkeln om mindre än en vecka (men jag har bara läst två noveller av sjutton, suck).

1 kommentar:

  1. Jag heter Shira elijah, jag vill dela de goda nyheterna om mitt liv med alla och de som behöver hjälp i äktenskapet/relationen. Jag led i sex år, min man lämnade mig och jag fortsatte att föda en annan fru bara för att hans familj inte älskade mig, och eftersom jag inte kunde ge honom ett barn, grät jag i sju år för att min man skilde sig från mig. Jag letade efter besvärjelsen att molnet hjälpte mig på nätet. Jag träffade så många trollkarlar, alla samlade in pengar utan att hjälpa mig, men den 3 augusti 2021 såg jag en onlinedonation från en bra trollkarl vid namn Dr alaba. Jag bestämde mig för att kontakta honom när jag kontaktade honom, han berättade att mitt problem var löst eftersom jag kontaktade honom, jag berättade för honom om alla mina problem och han lovade att hjälpa mig att få tillbaka min man. Dr alaba instruerade mig och visade mig vad jag skulle göra så jag följer alla instruktioner och gör vad han bad mig göra efter tre dagar han sa till mig att min man skulle ringa mig innan jag somnade den dagen och be om ursäkt. När han berättade allt för mig ringde min man mig och bad mig komma tillbaka till honom efter sex års skilsmässa. Idag delar jag detta meddelande för att jag vill att världen ska veta och det är ett bra jobb, och jag är också väldigt glad över att vara gravid och för er som behöver hjälp, problem på jobbet eller befordran kontakta Dr alaba idag och lös ert problem här är e-post: dralaba3000@gmail.com Eller whatsapp / viber med hans telefonnummer: +1(425) 477-2744, jag lovar dig att ditt problem kommer att lösas

    SvaraRadera