måndag 5 juni 2017

Jag är tillbaka!

Tror visst jag är skyldig mina läsare en stor ursäkt! Det har varit en tung vår studiemässigt och plugget har tagit upp i princip all ledig tid. Som jag saknat läsandet, och att kunna göra något annat än att böja ryska adjektiv och traggla glosor. Nu är vårterminen äntligen över, jag har skaffat ett sommarjobb och ser fram emot att läsa, läsa, läsa.

Jag kickstartar med Mats Strandbergs nya skräckroman Hemmet. Och det går undan vill jag lova, jag började läsa på allvar igår kväll och har nu bara runt hundra sidor kvar. 

Juni har det visst också blivit - och Månadens favorit blir en annan skräckbok som faktiskt har lite likheter med just Hemmet  - Yuko av Jenny Milewski.

Jag hoppas att ni är lika taggade på sommaren som jag är. Jag har långa, långa listor över allt jag vill blogga om och framför allt alla de böcker jag vill läsa. Vad läser ni? Vad vill ni läsa? 


4 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka! Och grattis till lite ledighet! Just nu läser jag Sylvia Plaths Glaskupan. Den är bra! /Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh den tycker jag också mycket om! Vad roligt :)

      Radera
  2. Svar
    1. Jaa vad roligt! Då får vi jämföra åsikter sen, haha :)

      Radera