torsdag 11 april 2013

... och jag köpte precis en t-shirt.

Lockelsen blev lite för stor. Nu väntar jag hem den här, 1984 av George Orwell!

Men jag hittade faktiskt en annan sida än The Literary Gift Company som säljer bokiska kläder - en sida som heter Out of Print Clothing. De har lite större utbud och jag hittade den här 1984-tröjan lite billigare.

Dessutom har de en t-shirt med motiv från Ken Keseys Gökboet (One Flew Over the Cuckoo's Nest) vilket är en av mina favoritböcker. Jag är riktigt sugen, men färgen på den var lite för skarpt giftgrön för att jag skulle vilja köpa den. Så än så länge nöjer jag mig med Storebror Ser Dig - för även om jag inte gillar den boken riktigt lika mycket så är det en bra bok, och tröjan är fantastisk.

Nöjd boknörd är nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar