lördag 2 november 2013

November

Det har blivit november, det är Halloween-tider och NaNoWriMo-tider. Jag nördar omkring i min Harry Potter-tröja, tittar på Sagan om ringen-filmerna med min syster och försöker hitta tillbaka till min läsgnista. Jag har hamnat i en svacka där jag lätt tröttnar på böckerna jag plockar upp, så just nu har jag väldigt många oavslutade böcker som ligger och skräpar (Att skriva, I ett annant land, Monster, Everything is Illuminated, bland annat).

 Jag har en liten tanke på att försöka ta mig an alla de olästa böckerna jag äger istället för att köpa eller låna nya, så att jag kan rensa ut min bokhylla sedan och skänka bort alla de böcker jag inte är intresserad av eller som jag tycker är dåliga.

Nu ska jag ha lite myskväll med ungdomsboken I ett annat land och verkligen försöka läsa ut den, så att jag kan sätta min plan i verket. Här är en bättre bild på mitt nya Kvicken-armband också:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar