tisdag 16 september 2014

Mer paket till mig!

Igår kom jag hem till ett efterlängtat paket från Out of Print (förmodligen min favoritbutik online). Vad fanns i det, tro?

Jo, en jättesnygg t-shirt med tryck från Watership Down, eller Den långa flykten av Richard Adams. Den är en av mina favoritböcker och t-shirten är dessutom så fin!


Och så kan jag ju inte leva ordentligt utan en mysig hösttröja på tema Skriet från vildmarken. Det kan seriöst vara den skönaste tröjan jag någonsin ägt.


Och, till sist - jag kunde inte låta bli att köpa det här halsbandet eftersom jag precis läst Glaskupan. Det finns ett känt citat från boken, som på engelska låter så här: "I took a deep breath and listened to the old brag of my heart: i am i am i am."


Det är förresten från Out of Print som jag köpt mina två andra t-shirtar också, med 1984 och One Flew Over the Cuckoo's Nest på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar