lördag 8 mars 2014

Vill du vinna Boktjuven?

Jodå, det är riktiga Boktjuven-dagar här på bloggen. Eftersom jag var med i den här videon har jag nu nöjet att köra en giveaway med en av de nytryckta böckerna med nytt omslag.

Jag vet, jag vet, böcker som trycks om med filmomslaget brukar inte vara särskilt snygga, men faktum är att det här är ett undantag. Jag blev riktigt förvånad när jag fick hem boken, eftersom det är en riktig, tjock och inbunden utgåva som faktiskt är äckligt fin. Vi snackar alltså inte någon glossig pocketbok med filmbolagets logga i större typsnitt än författarens namn, utan en bok som ser ut så här:





Om du vill ha den, så skicka ett mejl till mig på amanda.flinck@gmail.com med ditt namn och din adress. Jag kommer att välja ut en vinnare slumpmässigt och vem det blir kommer jag att publicera här på bloggen den 1:a april.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar