lördag 12 oktober 2013

Önskelista

Kom på att jag snart fyller år. På årets önskelista finns lite av varje, bland annat den enda boken av John Green som jag har kvar att läsa - An Abundance of Katherines. På torsdag kommer ju Morrisseys biografi ut, och den måste jag bara läsa. Det kan antingen bli helt fantastiskt eller ett enormt magplask, och jag måste få reda på vilket.

De tre återstående böckerna i Muminserien vill jag också gärna ha; Trollvinter, Det osynliga barnet och Pappan och havet. Sen skulle jag vilja läsa Priset man betalar av Lionel Shriver, aktuell nu med Obamacare i USA. Och så har vi Extremely Loud and Incredibly Close, som jag redan läst men som jag bara måste få äga också.

Dessutom skulle jag hemskt gärna vilja göra familjens Potter-filmsamling hel med Harry Potter and the Deathly Hallows part 2, som av någon outgrundlig anledning fallit mellan stolarna. Och så vill jag gärna se Life of Pi igen.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar