måndag 9 januari 2017

Vad håller jag på med?

Ja, det kan man verkligen fråga sig. Jag har missat både att skriva min årslista och månadens favorit för januari - för att inte tala om att recensionerna är färre än nånsin. Det hela beror på att jag suttit som i ett akademiskt skruvstäd hela julen - med uppsatser, arbeten och deadlines för att hålla mig konstant sysselsatt. Det, i kombination med julhelger, resande, flyttförberedelser och jobb har fått bloggen att hamna långt ned på prioritetslistan.

Jag hoppas att jag snart kommer på banan igen. Ett av mina nyårslöften för året är att läsa mer och blogga mer, och jag hoppas på att uppfylla det.

Hoppas annars att alla mina läsare har haft en fin början på året! Jag hoppas att vi ses mer frekvent här under 2017!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar