söndag 4 januari 2015

Pottertisha

Så, ikväll känner jag mest för att visa upp min Quidditch-t-shirt som jag köpte på Harry Potter the Exhibition i somras. (Quidditch är för övrigt den enda sport utöver agility som jag alls bryr mig det minsta om).

Och så har jag städat min bokhylla lite grann och rensat ut lite böcker som tar upp mer plats i hyllan än i mig, och som får en andra chans på Röda korset eller hos mina vänner (som jag skamlöst prackar på slitna klassiker när jag fått tag på snyggare dubbletter). Passade på att stämpla lite mer med mitt ex libris och det är faktiskt märkligt hur sällan man hanterar sina böcker, trots att man tittar på dem varje dag. Och så dammiga de blir!


1 kommentar:

  1. Det är faktiskt en mycket snygg tröja och jag hade inte bangat att äga och bära en :)

    SvaraRadera