lördag 22 september 2012

My bad conscience

Åh, mitt samvete lider för hur mycket jag förnekar bloggen just nu! Jag vet att jag missat två recensioner i rad, och om det är till någon tröst så späker jag mig själv över det, och den enda ursäkt jag kan ge er är att ja - jag pluggar. Och att det är jätteroligt.

Jag ska iallafall försöka bättra mig. Läser just nu två böcker (Bara någon att straffa av Kristofer Ahlström till studierna och Slakthus 5 av Kurt Vonnegut för mitt eget höga nöjes skull), så förhoppningsvis kommer recensionerna igång snart igen :)

1 kommentar:

  1. Jag kan säga sig att du inte är den enda som inte hinner lägga så mycket tid på bloggandet som man skulle vilja. Jag har haft ca en vecka mellan de tre gångerna jag skrivit!
    Blir så när man har fått jobb igen och annat som tar upp ens tid när man är ledig. :S

    SvaraRadera