torsdag 9 juni 2011

The end.

Jag håller på att vänja mig vid att vara ledig. Litteraturvetenskapen tog slut igår, och det känns väldigt märkligt att kunna läsa whatever I want. Just nu har jag gett mig på The Hunger Games av Suzanne Collins, och ni anar inte hur skönt det är att läsa något ungdomsinriktat, spännande, rakt och enkelt på engelska. Det är som en helt annan värld!

Men året har varit sjukt lärorikt ändå, trots allt jobb och all tidsbrist. Jag är glad att jag gjorde det. Att jag sökte, att jag kom in, att jag lyckades hänga med i tempot. Dessutom har jag ju fått läst alla de där böckerna som man "ska" ha läst.

Förresten avslutas tävlingen, eller utlottningen rättare sagt, av De ickesynliga imorgon. Vill du vara med? Skicka bara namn och adress, antingen här i en kommentar eller till amanda.flinck@gmail.com så är du med i utlottningen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar