lördag 26 februari 2011

Bokrea-fynd

De sista bokrea-fynden:














Älskade syster av Joyce Carol Oates
Superbilligt pris, och sen har jag haft ögonen på den ett tag - jag tycker den verkar bra.

The Hunger Games av Suzanne Collins
Har jag velat läsa nu ett tag, men precis som alla andra böcker jag köper nu så måste de vänta till sommaren. Har hört så mycket positivt och jag tror de är bra.

The Hunger Games: Catching Fire av Suzanne Collins
Andra delen. Ville ha den sista också men den var slut, så jag ska köpa den nästa gång jag ser att den kommit in.

Processen av Franz Kafka
Till skolan. 25% rea så jag tänkte att jag lika gärna kunde köpa den. Kul bok att ha också.

Pojken i randig pyjamas av John Boyne
Också en bok jag blivit sugen på att läsa när jag sett den i butik.

Vad har ni hittat för kul på årets bokrea?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar